پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 493985
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
بحرین

حوزه/ شیخ عبدالله الصالح در کنفرانس بین المللی "مقاومت اسلامی در گام دوم انقلاب " گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری پر برکتش و با همه ایثارگران و کارگزارانش به عنوان پشتوانه اصلی برای آزادگان و تمام انقلابیون در جهان باقی خواهد ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالله الصالح روحانی برجسته و انقلابی بحرینی در کنفرانس بین المللی مقاومت اسلامی در گام دوم انقلاب اظهار داشت: درود بر زارع این بذر عظیم امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، و بر حامی و نگهبان امروز انقلاب در روزگار ما امام خامنه ای (اعلی الله مقامه و حفظه) و درود بر شهدای ابرار که با خون پاکشان این درخت را آبیاری و بزرگ کردند به به ما رساندند و بعد از گذشت 40 سال این درخت بزرگ و بزرگ تر شده است . درود به ملت ایران که توانست ارزش های این انقلاب را حفظ کند و ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) باشد و سلام بر همه شما بزرگواران و علمای فاضل و برادران گرامی و خواهران بزرگوار و آحاد ملت بزرگوار ایران و این استان.

وی در ادامه سخنانش در بزرگداشت روز قدس در بحرین گفت: نیروهای شر در این ایام بر مردم بحرین یورش می‌برند؛ نیروهایی همچون استکبار جهانی، استعمار، صهیونیست ها و آل سعود اشغالگر و اعوانشان؛ کسانی که با رفتارشان محاصره مسلمانان در مکه را یادآوری می کنند. هنگامی که مشرکان و یهود این گروه مومن را محاصره کرده بودند و مانع تجلی نور اسلام عظیم و نور آزادی و عزت و کرامت و نور هدایت اسلام محمدی اصیل شدند. مشرکان اجتماع کردند همان گونه که امروز نیز علیه مومنان جهان جمع شده اند و نیروهای خیر و عدالت را در فلسطین عزیز و در یمن مجروح و در بحرین و عراق و سوریه و لبنان و در هر مکانی که صدای آزادی و عزت و کرامت شنیده می شود، محاصره کرده اند؛ چرا که دشمنان به خاطر مصالحشان و  و تاج و تخت حکومتشان و استعمار و اهداف پستشان مسلمانان را محاصره می کنند.

روحانی بحرینی افزود: همچنان که رسول الله (ص) بر خانواده یاسر و همسرش سمیه (از شهدای صدر اسلام) و فرزندش عمار می گذشت در حالی که شکنجه می شدند و فرمود "ای آل یاسر صبر کنید که پاداش شما بهشت است" و همچنان که در جنگ احزاب فرمودند: "تمامی ایمان در برابر تمامی کفر" قرار گرفته است. پس پیامبر(ص) آمد و همراه او پیروزی الهی آمد " كَتَبَ ٱللَّهُ لَأَغۡلِبَنَّ أَنَا۠ وَرُسُلِیۤ" و عملا مسلمانان پیروز شدند. این پیروزی وعده داده شده دیروز بود و امروز نیز این پیروزی در این لحظات وعده داده شده ، هر چند سختی ها و درد ها وجود دارد، پیروزی بزرگ در آینده بدون شک آمدنی است.

الصالح خاطر نشان کرد: دشمنان دیروز دشمنان امروز هستند همانطور که خداوند می فرماید" لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَ ٰوَة لِّلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ ٱلۡیَهُودَ وَٱلَّذِینَ أَشۡرَكُوا" دشمنان ما تغییری نکردند و این بر ما روشن است و هرگز تغییر نخواهند کرد، صهیونیست و مشرکان و استعمارگران و مزدوران دشمنان ما باقی خواهند ماند. این دشمنان امت ما و نهضت ما و دشمنان برادران ما در جمهوری اسلامی می مانند. و در بقیه کشورهای مسلمان کسانی هستند که ما را یاری می کنند و ما نیز آنها را یاری می کنیم  و ما آنها را با دیگران جایگزین نمی کنیم. دشمن همان دشمن صهیونیستی  است و تغییری نمی کند هر چند عادی سازی گام هایی برای نزدیک شدن دشمن صهیونیستی به داخل امت است، یهود همان دشمنی است که وطن عزیز ما فلسطین را اشغال کرده و دشمن باقی خواهند ماند و عضوی گرانبها از پیکر اسلامی ما را قطع کرده است و جمهوری اسلامی با رهبری پر برکتش و با همه ایثارگران و کارگزارانش به عنوان پشتوانه اصلی برای آزادگان و تمام انقلابیون در جهان باقی خواهد ماند.

وی در پایان گفت: در روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در دهه آخر از ماه مبارک رمضان که از مهمترین ایام این ماه است منتظر نصرت الهی و ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستیم تا در کنار انبیاء(ع) و ائمه(سلام الله عليهم) و صالحین و صادقین و شهداء و مومنین در قدس شریف قبله اول مسلمانان نماز بخوانیم و این امر شدنی و بعید نیست آن هم  با پیروزی ، عزت ، شرف و هر آنچه خداوند تبارک و تعالی وعده داده محقق می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha