سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جمعیت الوفاق

حوزه/ الوفاق تاکید کرد: رژیم بحرین در تجربه تمامی روش های سرکوب و استبداد در مقابله با آزادی بیان پیشرو است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اقدام وزارت کشور به تهدید کاربران صفحات مجازی را اقدامی بی سابقه خواند که در هیچ کجای دنیا نمونه ندارد و آن را در امتداد اعمال سرکوبگرانه رژیم جهت ایجاد جو رعب و وحشت برای انجام نشست معامله قرن در بحرین خواند.

در این بیانیه آمده است وزارت کشور بحرین در اقدامی بی سابقه شهروندان را تهدید کرده است که صفحه های الکترونیکی که استبداد رژیم را ستایش و تقدیس نمی‌کنند را پیگیری ننمایند. این وزارتخانه در صفحه توییتر خود تهدید کرده است که هر کسی که صفحاتی که با دیدگاه رژیم بحرین همخوانی ندارند را پیگیری و دنبال نماید باید جوابگوی قانون باشد.

الوفاق افزوده است بیانیه وزارت کشور گویای آن است که حد و اندازه آزادی، مصالح ملی و آرامش محلی در نظر رژیم و کل بخش های امنیتی، قضایی و اجرایی آن با مقررات، معاهده ها و قوانین بین المللی همخوانی ندارد و همچنین مطابق بر شرع اسلام نبوده و نشان دهنده ارزش ها و اخلاق بحرینی ها نیز نیست.

این جمعیت اشاره کرده است حکومت بحرین امنیت مردم را با بدخواهی نشانه رفته و به همین دلیل عنان خود را رها کرده تا بدترین قباحت ها و تحریک ها علیه همه کسانی که با حکومت مخالفند را مرتکب شوند و شدیدترین تعدی ها و تجاوزات را در حق شهروندان انجام داده و به کرامت و ارزش های آنها تعرض کرده و هرکس را که از این اقدامات و عملکردهای غیر وطن دوستانه مانند معامله قرن سخن بگوید و یا آنان را به فضیحت کشاند مورد تهدید، مجازات و بازداشت قرار می دهد.

این بیانیه می افزاید: لیست پرونده سازی ها، محاکمه ها و بدنام سازی شهروندان دور از ذهن نبوده و به وضوح در آن تبعیض آشکار، باندبازی و دوگانگی تعامل مشهود است و زندان ها مملو از زندانیان انقلابی اند.

الوفاق تاکید کرده است رژیم بحرین به علت جدایی از ملت و فقدان مشروطیت در اثر اقدامات فاجعه آمیز خطیرش و در راس آنها هروله به‌سوی پروژه های رژیم صهیونیستی و میزبانی نشست معامله قرن -که اعلام صریح تعلق و تمایل رژیم به آنچه صهیونیست ها برایش برنامه ریزی می‌کنند است- در شکست روحی و معنوی بزرگی به سر می برد.

این جمعیت تاکید کرده است رژیم بحرین با میزبانی از نشست معامله قرن ارتباطش را با ملت خود قطع کرده و فاقد پایین ترین سطح مشروعیت ملی در خصوص این میزبانی است، میزبانی ای که تحقق نمی یابد مگر آنکه جزئی از پروژه صهیونیستی برای کنارگذاشتن فلسطین و قدس و همه مقدسات باشد.

در این بیانیه آمده است توسل رژیم بحرین به حصر آزادی بیان و اندیشه و حرکت سریع آن به‌سوی جبهه صهیونیستی چیزی نیست که امروز آغاز شده باشد، بلکه سالها است که شروع شده؛ از آن زمانی که رژیم شدیدترین انواع سرکوب و آزار و اذیت، ظلم و قتل فرزندان وطن را در خیابانها و در زندانها در زیر شکنجه شروع کرد و همچنین نگارندگان صفحات مجازی را محاکمه نمود آغاز گشته است که همزمان هم بخشی از عرب ها و مسلمانان این رژیم را مورد تشویق قرار داده و استبداد و جنایت هایش را تایید می کردند.

الوفاق اضافه کرده است بحرینی ها تهدیدهای رژیم را به سخره گرفته و آن را حیله گری عاجزانه و شکست خورده به حساب می آورند. این دست تهدیدهای مضحک در دنیا نمونه ای ندارند، بلکه این خود رژیم است که مایه نگرانی، پریشانی، فتنه و هرج و مرج است. کل ملت در حالتی از نگرانی در اثر تهدیدها بسر می برند؛ چرا که ملت دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و رژیم تمامی اشکال تهدید را علیه آنان بکار گرفته است.

جمعیت الوفاق در پایان تاکید کرده است ترساندن و جوسازی حتی برای آنان که زمانی از مشوقان رژیم بودند دیگر قابل قبول نیست، سوءاستفاده از جو رعب و وحشت و تهدید که بر بحرین خیمه زده برای عبور دادن معامله قرن از دری به نام بحرین شدنی نیست و مردم را ساکت نخواهد کرد. تلاشهای رژیم از طریق تهدید و سر و صدا و اقدامات سایبری -که مکشوف شده است کار خود سیستم های امنیتی هستند- دیگر قادر نخواهند بود ملت بحرین را ساکت کرده و یا بترسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha