جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارتحال امام

حوزه/ موسوی از برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه هفته جاری با حضور عموم مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید حسین موسوی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز دوشنبه هفته جاری با حضور عموم مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر در بیان جزئیات برگزاری این مراسم، ابراز داشت: مراسم با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ساعت 17 و با سخنرانی حجت الاسلام طاهری نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امسال در حالی شاهد برگزاری این مراسم باشکوه در جای جای کشور هستیم که انقلاب اسلامی به دهه پنجم خود ورود کرده و چهل سال تهدید و تحریم های ظالمانه دشمن را پشت سر گذاشته است.

موسوی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این چهار دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب از نه تنها از اهداف و آرمان های خود عقب نشینی نکرده، بلکه با اقتدار کامل از تحریم های فلج کننده و تهدیدات دشمن در عرصه های مختلف همچون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم با عزت و سربلندی عبور کرده است.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که درس، راه و خط امام(ره) زنده است گفت: جهانیان در روز 14 خرداد امسال همچون سال های گذشته جلوه هایی را از حضور پیروان بی شمار امام راحل و زنده بودن نام و یاد آن را نظاره خواهند شد و این پیام رساتر از همیشه به گوش استکبار خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha