پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کوثر اصفهان

حوزه/حجت الاسلام میثم حاجی احمد، در جمع طلاب و دانش آموختگان، در مدرسه علمیه کوثر اصفهان با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی تفکر انقلابی و جهادی در بین حوزویان، گفت: پیام انقلاب اسلامی آن است که می توان در مقابل آمریکا ایستاد و به پیشرفت هم رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاجی احمد، در جمع طلاب و دانش آموختگان، در مدرسه علمیه کوثر اصفهان با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی تفکر انقلابی و جهادی در بین حوزویان، گفت: هر وقت انقلابی و جهادی عمل شده، پیشرفت کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، پیروزی در دفاع مقدس را نتیجه تفکر انقلابی دانست و افزود: امروزه سران صهیونیست ها در دنیا فریاد می زنند اسرائیل درخطر است، چرا که حماس و گروه های فلسطینی در عرض 48ساعت می توانند 1000موشک به تل آویو بزنند و این نتیجه ی همان تفکر انقلابی و جهادی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیام انقلاب اسلامی آن است که می توان در مقابل آمریکا ایستاد و به پیشرفت هم رسید.

حاجی احمد در پایان افزود: چهار رگ حیاتی انقلاب اسلامی عبارتند از«اسلام» که موتور محرکه انقلاب است، لذا دشمنان برای مقابله با مسلمانان، اسلام سکولار و آمریکایی و برای غیر مسلمان ها اسلام هراسی می آورند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، «ولایت فقیه» را دومین رگ حیاتی انقلاب خواند و اظهار کرد: دشمنان سعی دارند جوانان را از رهبر انقلاب جدا کنند.

وی در پایان «حضور حداکثری مردم در صحنه» و  «روحیه مقاومت و استکبار ستیزی مردم» را دیگر رگ های حیاتی انقلاب بر شمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha