شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس

حوزه/ قاضی آسیابی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده شهادت امام جمعه کازرون گفت: طبق اعلام نظریه کمیسیون پزشکی قانونی استان فارس متهم از سلامت کامل روحی و روانی برخوردار بوده و مسئول اعمال ارتکابی خود تشخیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، قاضی حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگویی، با اشاره به روند رسیدگی به پرونده شهادت امام جمعه کازرون گفت: ظرف چهار روز از زمان وقوع جنایت این پرونده پس از رسیدگی در دادسرای کارزون و همزمان با تشییع این شهید والامقام با صدور کیفرخواست به دادگاه‌های کیفری یک شیراز ارسال شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از وقوع جنایت، دادستان کارزون به همراه یکی از بازپرسان دادسرا در صحنه جرم حضور یافته و تحت تعلیمات دادستانی مرکز استان تحقیقات قضایی شروع شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: مسئولین این حوزه قضایی با تلاش شبانه روزی همه اقدامات قضایی پرونده از جمله بررسی صحنه جرم، تحقیق از متهمین، اخذ نظریات پزشکی قانونی، تحقیق از شهود و مطلعین، بازسازی صحنه جرم، صدور قرار جلب به دادسرا و صدور کیفرخواست را ظرف چهار روز به اتمام رساندند و پرونده به همراه متهم برای انجام محاکمه به شیراز ارسال شد.

آسیابی بیان داشت: طبق اعلام نظریه کمیسیون پزشکی قانونی استان فارس متهم از سلامت کامل روحی و روانی برخوردار بوده و مسئول اعمال ارتکابی خود تشخیص داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تاکید کرد: طبق قولی که به مردم شهید پرور کازرون و استان داده بودیم در کوتاهترین زمان ممکن این پرونده به انجام رسید و این رسیدگی با هدایت رئیس کل دادگستری استان در دادگاه کیفری یک هم ادامه خواهد داشت تا قاتل در اسرع وقت به سزای اعمال خود برسد.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha