جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ جلسه تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان‌غربی جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون تاثیر فرهنگ قرآنی در سبک زندگی اسلامی، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره ) خوی برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی در ابتدای این جلسه با معرفی اجمالی بیانیه در چهار محور، سخنان خود را ادامه داد.

وی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و راه چهل ساله طی شده، بیان داشت: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است که مقام معظم رهبری برای تحقق آن به جوانان انقلابی تکیه کرده‌ است.

 مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی افزود: یکی از مهمترین وظایف طلاب و روحانیون در بیانیه گام دوم، نهادینه کردن ارزش‌های اخلاقی و معنوی و جاری کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

وی اضافه کرد: برای تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه، بایستی گفتمان قرآنی و دینی، گفتمان غالب در فضای فرهنگی جامعه باشد و با نگاهی کلی به فرمایشات رهبر انقلاب، لازم است محافل قرآنی به صورت مستمر برگزار شود.

حجت الاسلام اکبرزاده، حاکم شدن فرهنگ قرآنی بر روابط زندگی را دومین شرط تحقق سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ قرآنی بر روابط و زندگی حاکم شود و این همان گفتمان قرآنی و دینی است که اگر گفتمان غالب باشد، جامعه در تمامی ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به رشد می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha