جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 494072
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
مدرسه علمیه ماکو

حوزه/ کلاس‌های ورزش رزمی کیک بوکسینگ در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام مسعود حدادی معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو اظهار داشت: کلاس‌های آموزش کیک بوکسینگ در سالن ورزشی تازه تأسیس این مدرسه، زیر نظر حجت الاسلام حلمی از اساتید بین‌المللی این رشته هفته‌ای دو بار برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات والیبال بین پایه‌ای در مدرسه امام خمینی ماکو اشاره کرد و گفت: مسابقات والیبال جام رمضان ویژه طلاب این مدرسه با حضور شش تیم و از هر پایه یک تیم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو برگزار و در نهایت تیم پایه سوم مقام اول را کسب کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی ماکو در ادامه به برنامه‌های برگزار شده در ماه مبارک رمضان این مدرسه اشاره کرد و افزود: جلسات بیان آداب طلبگی و آداب حجره نشینی هر هفته برای طلاب با حضور اساتید و مسئولین مدرسه برگزار و در آن جلسه، آداب معاشرت و آداب طلبگی و نوع ارتباط طلاب با جامعه بیان می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه جمع‌خوانی هر روز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ویژه طلاب برگزار می‌شود و در پایان آیاتی از قرآن توسط معاون تهذیب یا مدیر مدرسه به طلاب تفسیر و تبیین می‌شود.

حجت الاسلام حدادی برگزاری جلسات هفتگی اخلاق با حضور امام جمعه شهرستان را از جمله برنامه‌های دیگر در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و بیان داشت: جلسات مستمر هفتگی اخلاق با حضور حجت الاسلام محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو برای طلاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha