پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 مراسم افطاری مسلمانان دانمارک در تدابیر شدید امنیتی با حضور اسلام ستیزان

حوزه/ امسال مراسم سالانه مسلمانان در شهر کپنهاگ دانمارک با حضور نیروهای امنیتی برگزار گردید و نژادپرستان راست افراطی سعی در برهم زدن مراسم داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از حریت دیلی نیوز، گروهی از اوباش نژادپرست عضو گروه های راست افراطی در دانمارک قصد برهم زدن مراسم افطاری سالانه مسلمانان را داشتند.

این مراسم افطاری به طور سالانه توسط داوطلبان مسلمان در میدان شهرداری کپنهاگ پایتخت دانمارک برگزار گردید. نژادپرستان راست افراطی در زمان برپایی افطاری به میدان رسیدند تا علیه مسلمانان شعارهای اهانت آمیز داده و در اقدامی موهن قرآن مجید را به آتش کشیدند. آن ها همچنین پرچمی را در بالکن هتل با شعار «اروپا مال ما است» آویختند.

نیروهای پلیس پس از مدتی در صحنه حاضر شده و پرچم مذکور را از ساختمان پایین کشیده و بالاخره افراط گرایان اخلالگر را از محل پراکنده کرد. این نژادپرستان اروپایی اقدامات اخلال گرایانه خود را به صورت زنده در شبکه اینترنتی یوتیوپ پخش کردند.

لازم به ذکر است در این میان گروهی از جوانان دانمارکی درحالی که جلیقه های زرد به تن داشتند، از مراسم افطاری مسلمانان علیه افراط گرایان راست افراطی حمایت کردند.

گفته می شود مراسم افطاری مسلمانان دانمارکی امسال تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار گردید و نزدیک به 2 هزار شرکت کننده بر سر سفره های افطاری حضور داشتند و سپس با نماز و دعا به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha