جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 494121
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی

حوزه/ مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از سوی نیروهای مسلح مشهد در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از سوی نیروهای مسلح، در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، با حضور جمعی از طلاب معتکف و نیروهای مسلح مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در این مراسم با اشاره به اینکه باید با مبانی دین آشنا شویم، حزب گرایی و دنباله روی از احزاب و یا تعصب منطقه ای داشتن را نادرست خواند.

وی با بیان اینکه باید نحوه آموزش و پرورش تغییر یابد و به سمت تعالیم کاربردی برود، اظهار کرد: اگر می خواهید روی پای خود بایستید باید آموزش های کاربردی و مهارت آموزی داشته باشید و مهارت جزو زندگی شود، زیرا بسیاری از مشکلات اجتماعی به خاطر نداشتن مهارت است که در نتیجه شغل، ازدواج و نداشتن فرزند را به دنبال دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت توجه به آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: آمریکا امروز در برخی از کشورهای رئیس جمهور عوض می کند، در حالی که نمی تواند یک کدخدا را در ایران عوض کند.

وی همچنین به بیان اخلاص و شجاعت امام راحل اشاره کرد که در کمال تواضع و خشوع، قرار داشت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha