شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام تویسرکانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر و ماندگار در تاریخ بشری بود و هیچ گاه اهل مذاکره با دشمنان نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی، در مراسم سالگرد سی امین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و جمعی از اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) برگزارشد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر اسلام در عصر حاضر بودند که نقش تاثیرگزاری در بیداری اسلامی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) ضمن داشتن اعتقادات راسخ با الگو پذیری از زندگی ائمه معصومین (ع) با دیگر ترجمان آیات الهی شد و با ایجاد همبستگی دینی و اعتقادی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش اثرگزاری ایفا کردند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) دارای خصایص و صفاتی برجسته و روحیاتی پرجاذبه بود، افزود: امام (ره) نه تنها در زندگی شخصی خود بسیار ساده زیست بودند بلکه نسبت به تمام اموری که به ایشان مربوط می شد دقت کافی و کامل داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با بیان اینکه توجه جدی به محرومین و مستضعفان داشت و عشق امام به مستضعفان و پابرهنگان، عشقی متقابل و عمیق بود، تصریح کرد: شناخت تمام ابعاد وجودی حضرت امام خمینی(ره) برای احدی امکان پذیر نیست و ایشان همیشه وقار و طمانینه و هیبت خاصی داشتند و در عین حال بسیار متواضع بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و هیچگاه اهل مذاکره با دشمنان نبود، گفت: بیشتر اوقات کم حرف و ساکت بودند و سعی می کردند بسیار حساب شده و بسیار کوتاه سخن بگویند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: در خارج از جلسات عمومی سخنرانی کمتر حرف می زدند و بیشتر فکر می کردند و در تمام حالتشان در حال فکر کردن بوده و از فرصت های خود به خوبی استفاده می کرد و مهمترین رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) در ایمان قوی و عقل و هوش عالی که ریشه همه فضائل و کمالات ایشان محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha