شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه الزهرا ارومیه

حوزه/ پورخلیل گفت: دشمنان انقلاب خود را برای ارتحال امام و ایجاد اختلاف در داخل کشور آماده کرده بودند و این احتمال وجود داشت که جنگی دیگر با اختلافات داخلی و قومی در کشور رخ بدهد، اما با جانشینی مقام معظم رهبری، تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»  از ارومیه احمد پورخلیل، روز گذشته در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) ارومیه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی که به دست حضرت امام اتفاق افتاد در امتداد بعثت رسول اکرم (ص) بود.

کارشناس سیاسی ادامه داد: تحلیل‌گران سیاسی، ماندگاری جمهوری اسلامی را وابسته به وجود امام خمینی (ره) می‌دانستند و دشمنان انقلاب خود را برای ارتحال امام و ایجاد اختلاف در داخل کشور آماده کرده بودند و این احتمال وجود داشت که جنگی دیگر با اختلافات داخلی و قومی در کشور رخ بدهد، اما با جانشینی مقام معظم رهبری، تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

پورخلیل اضافه کرد: وقتی نقشه‌های دشمن در ایجاد جنگ در ایران به جایی نرسید جنگ را به منطقه کشاندند و در کشورهای افغانستان، عراق و ... به جنگ افروزی و ایجاد ناامنی روی آوردند.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به خاطر انرژی هسته‌ای نیست، چون آن‌ها هم به خوبی می‌دانند که ایران به دنبال بمب هسته‌ای نیست، بلکه مشکل آن‌ها این است که از آن‌ها اطاعت نمی‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha