جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام بابایی

حوزه/ حجت الاسلام بابایی انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل(ره) را امری الهی دانست و تصریح کرد: هر روز بیشتر از گذشته مردم در می یابند، که چقدر این انتخاب، شایسته و الهی بوده است و راه و انقلاب امام به بهترین شکل پس از ایشان ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با تسلیت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام راحل(ره) با تفکرات الهی خویش سبب دگرگون شدن مسیر تاریخ ایران شد و زمینه ای برای ساخت کشوری قدرتمند و عدالت طلب و ظلم ستیز در جهان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: تفکرات و ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) در روحیه همه مسلمان دنیا تاثیر بسزایی گذاشت، به طوری که در جهان  ایشان را به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی می شناسند.

امام جمعه فردوس ایام ارتحال امام(ره) را فرصتی برای تبیین اندیشه امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: راز همه موفقیت های ایشان در بندگی است، که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه اندیشه امام راحل(ره) ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است و حمایت از مستضعفان جهان سرلوحه کار امام بود، خاطرنشان کرد: این مدل حکومت، در دنیا بی نظیر و بی بدیل استکه با شاخصه های دینی و مردمی برپا شد؛ انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی را به جهانیان معرفی کرد و الگوی کشورهای مختلف جهان شد و امروز شاهدیم در اقصی نقاط جهان بیداری اسلامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مجاهدت های امام راحل(ره) هرگز از ذهن های ملت ایران پاک نمی شود؛ آرامش، آزادی، دین و... همه و همه را مدیون امام راحل(ره) و اخلاص این مرد بزرگ هستیم.

امام جمعه فردوس با اشاره به سفارش امام راحل(ره) به حمایت از ولایت فقیه بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی، تنها با وحدت در سایه ولایت‌پذیری امکان‌پذیر است.

رهبری و امت را دو رکن انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام بابایی، رهبری و امت را دو رکن انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: تا زمانی که ملت پشتیبان ولایت باشند، آرمان‌های انقلاب یکی پس از دیگری متبلور خواهد شد.

وی ادامه داد: حفظ انقلاب اسلامی در گرو دشمن‌شناسی، مبارزه با دشمن و مقاومت در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام بابایی انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل(ره) را امری الهی دانست و تصریح کرد: پس از ارتحال امام راحل(ره)، مجلس خبرگان رهبری در اقدامی بجا و شایسته رهبر فرزانه انقلاب را جانشینی ایشان انتخاب کردند.

وی ادامه داد : هر روز بیشتر از گذشته مردم در می یابند، که چقدر این انتخاب، شایسته و الهی بوده است و راه و انقلاب امام به بهترین شکل پس از ایشان ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha