جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شاهبیکی

حوزه/ امام جمعه خوسف با تاکید بر این که زنده نگهداشتن یاد و نام امام راحل(ره)، زنده نگهداشتن اسلام ناب است، گفت: اگر ایشان نبود امروز نامی از اسلام حقیقی نبود.

حجت الاسلام حامد شاهبیکی در گفت و گو‌ با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تسلیت سالروز رحلت امام راحل(ره)، با اشاره به این‌که شخصیت امام راحل(ره) به زمان و مکان خاصی محدود نمی شود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی جامع، فقیهی کامل، فیلسوف و عارفی بی نظیر بود و تحولات سیاسی و مبارزه با استکبار در تمام کشورهای اسلامی، نشأت گرفته از تفکرات ایشان است.

امام جمعه خوسف با تاکید بر این که زنده نگهداشتن یاد و نام امام راحل(ره)، زنده نگهداشتن اسلام ناب است، افزود: اگر ایشان نبود امروز نامی از اسلام حقیقی نبود.

وی ادامه داد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، اگر ما ایشان(امام راحل) را فراموش کنیم و یا خودمان را به فراموشی بزنیم، سیلی خواهیم خورد.

وی در پایان متذکر شد: جوانان باید سعی کنند امام را آنگونه که بود و شایسته است، بشناسند، زیرا زمانی می توانند اندیشه های امام راحل(ره)را در زندگی خود پیاده کنند و ایشان را به عنوان الگو قرار دهند که شناخت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha