جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: امام خمینی(ره) از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کرد و به ما آموخت که می‌توان با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی کشور در مقابل هجمه‌های خارجی ایستاد. امروز هم جوانان افسران جنگ نرم و جنگ اقتصادی هستند و لازم است دولتمردان، امام راحل را الگوی خود قرار داده و به جوانان اعتماد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  ازآذربایجان غربی حجت الاسلام محمدرضا جباری، شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهرستان شوط برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با صدای رسا و با عمل خود به جهانیان اعلام کرد که اسلام می‌تواند در دنیای مدرن تشکیل حکومت داده و مردم را برای دستیابی به تمام اهداف معنوی و مادی‌شان رهنمون سازد؛ امام زمانی اسلام ناب محمدی را زنده کرد که تمامی کشورهای شرقی و غربی از دین فاصله گرفته بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کرد و به ما آموخت که می‌توان با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی کشور در مقابل هجمه‌های خارجی ایستاد. امروز هم جوانان افسران جنگ نرم و جنگ اقتصادی هستند و لازم است دولتمردان، امام راحل را الگوی خود قرار داده و به جوانان اعتماد کنند.

امام جمعه شوط خاطرنشان کرد: امام(ره) فقه را از انزوا خارج و اجتهاد پویا را برای مردم، علما و اندیشمندان تبیین و تشریح کرد.

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: سال ٩٨ را هم با اتحاد مردم و مسئولین پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان در اهداف پلید خود با سکست مواجه خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha