جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رادیو آل هاشم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در آخرین سحر ماه مبارک رمضان با حضور در رادیو برون مرزی تبریز، به صورت زنده با روزه داران جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، سحرگاه امروز با حضور در برنامه زنده «اوباشدانلیق» رادیو برون مرزی تبریز به سؤالات شرعی مخاطبان این برنامه پاسخ داد و با آنها به گفتگو نشست.

امام جمعه تبریز در این برنامه یک و نیم ساعته با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به روزه داران جمهوری آذربایجانی احکام مربوط به زکات فطریه و میزان این زکات را هم تشریح کرد.

وی ابزار امیدواری کرد: همه مسلمانان جهان در انجام فرایض دینی و الهی خود آزادانه عمل کنند و دولت های مختلف از ایجاد هر گونه محدودیت در این زمینه اجتناب کند.

این برنامه که همزمان با سالروز رحلت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران پخش میشد بخشی از صحبت های مخاطبان آذربایجانی را به این موضوع اختصاص داده بود.

دینداران جمهوری آذربایجان در مباحث خود  ابعاد شخصیتی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد سؤال قرار داده و با نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در این زمینه گفتگو کردند.

برنامه زنده «اوباشدانلیق» رادیو برون مرزی تبریز  در ایام ماه مبارک رمضان برای مخاطبان مسلمان غیر ایرانی در کشورهای حوزه قفقاز، جمهوری آذربایجان و ترکیه، با محوریت تشریح و تبیین مباحث دینی، فرهنگی و قرآنی به روی آنتن رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha