پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی گفت: امام راحل اصل ولایت فقیه را ضامن پیاده سازی ضوابط دین اسلام و دستورات الهی معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه شهرستان بافق، ظهر امروز در نشست تحلیلی پیرامون شخصیت امام راحل که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار شد با بیان اینکه مسیری که بزرگان انقلاب اسلامی برداشتند، برگرفته از حق طلبی و حقیقت جویی اسلام ناب محمدی (ص) بود، گفت: امام راحل و یارانش در راستای به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار بستند و در این راه از جان خود نیز گذشتند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگان برای اینکه انقلاب بتواند به راه خود ادامه دهد، شکنجه ها و تبعیدهای بسیاری را تحمل کردند و در پایان هم به اهداف خود دست یافتند.

حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی به تاکیدات امام خمینی (ره) بر اصل ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: امام راحل اصل ولایت فقیه را ضامن پیاده سازی ضوابط دین اسلام و دستورات الهی معرفی کردند.

امام جمعه شهرستان بافق در پایان گفت: امام خمینی (ره) و یارانش به گونه ای ایران اسلامی را هدایت کردند که امروزه دیگر کشورهای دیگر منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha