جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت الاسلام نواب با آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی، عزّت و کرامت حجاج و تامین امنیت زائران را از مهمترین امور دانستند و بر جلوگیری از تبلیغ مبلغان فارسی زبان وهابی در بقیع تاکید داشتند که طبق تفاهمات از آن ممانعت بعمل آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین  عبدالفتاح نواب نماینده جدید مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت، ضمن ابراز  خرسندی از انتخاب ایشان به این سمت   یادآور شدند: در برخی روایات اسلامی استفاده می شود که برخی حتی  درآمد  چند ساله خود  را پس انداز می کردند تا به سفر حج نائل شوند، این فریضه ای است که شاید در طول عمر هر مسلمان یکبار نصیب او شود.

ایشان تاکید بر استفاده ظرفیت ها برا ی هرچه بهتر برگزاری مناسک حج، و نظارت دقیق بر امور حج را به ایشان یادآور شدند و تاکید بر مفاد تواقنامه فیما بین ایران و عربستان در مورد حج را بسیار مهم و ضروری دانستند.

این مرجع تقلید عزّت و کرامت حجاج و تامین امنیت زائران را از مهمترین امور دانستند و بر جلوگیری از تبلیغ مبلغان فارسی زبان وهابی در بقیع تاکید داشتند که طبق تفاهمات از آن ممانعت بعمل آید.

حضرت آیت الله سبحانی نظارت بر اعمال و مناسک حجاج توسط عوامل روحانیون کاروانها، به خصوص تاکید بر تاخیر رمی جمرات در روز عید قربان  را خواستار شدند و گفتند: این عمل موجبات حوادث تلخ سالهای گذشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha