جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گرجی

حوزه/ حجت الاسلام گرجی گفت: آیت الله ادیب در زمینه نجوم، ریاضیات و بسیاری از رشته های علمی بی نظیر بودند، البته جنبه های علمی وجود ایشان مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گرجی، صبح امروز در همایش بیست و هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله ادیب، در اصفهان با بیان اینکه بعد از ماه مبارک رمضان باید در اهداف روزه و ماه رمضان اندیشه کنیم، اظهار کرد: ماه رمضان یک دوره تربیتی و خودسازی برای مسلمانان بود.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ معنویت ماه رمضان در طول سال، بیان کرد: نباید این گونه باشد که بعد از ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن، سحرخیزی، عبادت و مراقبت بر عمل و گفتار را فراموش کنیم و معنویت خود را از دست بدهیم.

ویدر ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله ادیب، عنوان کرد: ایشان هم به لحاظ معنوی یک شخصیت برجسته بودند و هم به لحاظ علمی بسیار فرهیخته بودند، اما متاسفانه در حق آیت الله ادیب جفا شده  و به درستی به جوانان معرفی نکره اند

استاد حوزه خاطرنشان کرد: آیت الله ادیب در زمینه نجوم، ریاضیات و بسیاری از رشته های علمی بی نظیر بودند، البته جنبه های علمی وجود ایشان مورد غفلت واقع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد DE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    چطور میتونم ایشون رو ببینم . نیاز شدید به مشاوره با آیت الله گرجی دارم