پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدجعفرموسوی نسب

حوزه/ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خراسان رضوی، دهمین دوره آموزش معارف مهدویت ویژه خواهران را در مشهد برگزار می کند .

حجت الاسلام سیدجعفرموسوی نسب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، از برگزاری دهمین دوره آموزش معارف مهدویت خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره تربیت مدرس و مبلغ مهدویت ویژه خواهران است.

وی ادامه داد: انتظار و وظایف منتظران، علائم و شرایط ظهور، نقد و بررسی فرقه های انحرافی، غرب و مهدویت، امام مهدی در قرآن و روایات، ولایت فقیه و همچنین موضوعات تکمیلی تفکر خلاق و مخاطب شناسی از جمله موضوعات این دوره است .

مدیر بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی اظهار کرد: طلاب و دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل، مدیران و فعالان فرهنگی، در صورت موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مهد و پیش دبستانی

حجت الاسلام موسوی نسب در ادامه از برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهدویت در مقاطع مهد و پیش دبستانی در مشهد خبر داد و افزود: این دوره آموزشی در قالب شش کارگاه به مدت یک ماه، با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار می شود.

وی، ارائه گواهی مربیگری از طرف مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، اعطای مجوز تاسیس مهد و پیش دبستانی به افراد واجد شرایط، پشتیبانی علمی و محتوایی در طول سال و ... را از امتیازات این دوره اعلام کرد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند تا پایان 31 خردادماه برای ثبت نام به مشهد، بلوار مدرس، بین مدرس 8 و 10 ساختمان نهضت آموزی، طبقه 5، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مراجعه کنند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha