جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت:در روزهای اخیر درخواست های متعددی از سوی آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود که مسئولان باید هوشیاری لازم را در برابر توطئه های دشمنان و این مسئله داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد نماز جمعه شهر نرجه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به موضوعات و مسائل مهم داخلی و خارجی اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد این هستیم که مجدداً از سوی آمریکا درخواست‌های متعددی برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران شده است که مسئولان باید در این زمینه هوشیاری لازم را انجام دهند.

وی افزود: درخواست آمریکا برای مذاکره «بدون هیچ پیش شرط» با ایران و فرستادن میانجی‌های متعدد، در عین اذعان به اقتدار و ثبات ایران و پذیرش شکست راهبردهای گذشته کاخ سفید در تسلیم ایران، می‌تواند بخشی از عملیات فریب دشمن برای اثر گذاری بر فضای داخلی و دامن زدن به دوقطبی مذاکره و نفی مذاکره باشد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: مواضع و بیانات صریح مقام معظم رهبری در برابر تشدید فشارها و تحریم‌های دشمن که تجلی عملی آن‌را می‌توان در ایستادگی و مقاومت مردم ایران و نیروهای جبهه مقاومت دید، عملاً دشمنان را در تشدید تحریم‌ها و اثرگذاری تهدیدات برای تسلیم و نشاندن ایران پای میز مذاکره ناکام گذاشته و موقعیت ایران را در منطقه و جهان ارتقا داده است.

فاطمی نسب ابراز کرد: اینکه ایران پس از مذاکره با آمریکا می‌تواند به یک کشور بزرگ تبدیل شود نیز بخشی از سناریوی فریب کاخ سفید است، چراکه ایران در شرایط کنونی و به رغم فشارها و تحریم‌ها، با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل و با محوریت جبهه مقاومت، اثرگذارترین نقش را در روند تحولات بین المللی در طول تاریخ یافته است.

وی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا تنها می‌تواند به کاهش این ظرفیت‌ها بینجامد، چراکه پیش نیاز مذاکره کاخ سفید، تعطیلی تمامی نقاط قوت نظام اسلامی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در چهار دهه گذشته هر زمان که ایران با مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمن رفتار کرده است، نتیجه در راستای منافع ملی رقم خورده است، اما هر زمان بنابر اصرار برخی گروه‌های سیاسی، ایران با نرمش‌هایی در برابر آمریکا مواجه شده خسارت‌هایی به کشور وارد شده است.

فاطمی نسب گفت: امیدوارم مسئولان با افزایش هوشیاری و وحدت با مردم و گروه‌های سیاسی بتوانند با تلاش و کوشش و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بتوانند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند.

در حاشیه این سفر یک روزه دفتر امام جمعه شهر نرجه با حضور فرماندار تاکستان، شورای شهر و شهردار نرجه افتتاح شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha