جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه متأسفانه امروز شاهد گسترش روز افزون بدحجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی هستیم، گفت: باید همه بخش های کشور به ویژه مسؤولان فرهنگی و دینی در جهت مقابله با این آسیب های اجتماعی فکری اساسی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شرق استان، با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمن به ملت ایران در طی سال های اخیر گفت: این تلاش های مذبوح برای تسلیم کردن ملت ایران به شکست خواهد انجامید.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های نامشروع آمریکا نخواهد شد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ایستادگی و مقاومت تنها گزینه ملت ایران در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که غربی ها تصور می کنند با فشارهای اقتصادی می توانند مردم را از انقلاب و نظام دور کنند، خاطرنشان کرد: این مردم نشان دادند که فریب توطئه ها و هجمه های دشمنان را نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برابر توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها ثابت کردند که پشیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ابزرگ ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مورد هجمه ها و توطئه های دشمنان قرار داشته اند، افزود: مقاومت و ایستادگی این ملت موجب شکست همه توطئه های دشمنان شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند تنها راه پیروزی در برابر دشمن، ایستادگی و مقاومت است، بیان داشت: کسانی هم که در داخل بار دیگر از مذاکره و تعامل با آمریکایی ها سخن می گویند هیچ درک صحیحی از مسائل کشور ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران معرفی کرد و با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و ندارند، خاطرنشان کرد: در همان قضیه برجام نیز مقام معظم رهبری بارها نسبت به خدعه و نیرنگ آمریکایی ها به مسؤولان هشدار داده بودند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز بهترین راه خنثی کردن تحریم های دشمن، بهره گیری از ظرفیت های داخلی است، تصریح کرد: مذاکره با آمریکایی ها هیچ یک از مشکلات کشور را رفع نخواهد کرد بلکه تنها موجب گستاخی بیشتر دولتمردان آمریکایی علیه ملت ایران می شود.

حجت الاسلام لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تأسف از وضعیت فرهنگی جامعه، بر ضرورت تدبیر و برنامه ریزی بیشتر مسؤولان نسبت به شرایط به وجود آمده تأکید کرد.

امام جمعه نکا با بیان این که متأسفانه امروز شاهد گسترش روز افزون بدحجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی هستیم، بیان داشت: باید همه بخش های کشور به ویژه مسؤولان فرهنگی و دینی در جهت مقابله با این آسیب های اجتماعی فکری اساسی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha