شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران به ظرفیت بالای اقتصادی کشور برای مقابله با تحریم های دشمن اشاره کرد و گفت: با رونق تولید داخل می توانیم تحریم های دشمن علیه کشور را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر امروز در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی استان در ساری، به ظرفیت بالای اقتصادی کشور برای مقابله با تحریم های دشمن اشاره کرد و گفت: با رونق تولید داخل می توانیم تحریم های دشمن علیه کشور را خنثی کنیم.

وی با بیان این که مسوولان باید بیشتر به توانمندی های بومی توجه کنند، افزود: اگر از این ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده شود می توانیم دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، یکی از مهم ترین مشکلات اقتصاد کشورمان را وابستگی به نفت دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا این وابستگی به حداقل برسد.

امام جمعه ساری بر ضرورت توجه به صادرات غیر نفتی در کشور تأکید کرد و گفت: در حال حاضر یکی از بهترین راه های بی اثرکردن تحریم های دشمن تمرکز بر روی صادرات غیر نفتی و کاهش وابستگی به نفت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود از وجود برخی قوانین دست و پاگیر اداری در کشور انتقاد کرد وافزود: وجود این قوانین موجب فرا سرمایه گذار در کشورمان می شود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که باید قوانین و مقررات برای سرمایه گذاران سهل تر شود، بیان داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید باید بسترهای لازم برای حمایت از تولید داخلی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دولت و مجلس نقش بسیار مهمی در حمایت از تولید کننده داخلی بر عهده دارند، افزود: با توجه به فشارها و تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان مسؤولان باید همه توان خود را برای حمایت از تولید داخلی به کار گیرند.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه بسیاری از ظرفیت های داخلی کشور نادیده گرفته می شود، بیان داشت: اگر از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود به طور حتم آثار و برکات مناسبی در اقتصاد داخلی کشورمان خواهد داشت.

وی با اشاره به این که دشمنان ملت ایران سال ها است که با ابزار تحریم، تهدید و فشار می کوشند تا به خواسته های نامشروع خود دست یایند، افزود: اما ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha