جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خطاط

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان از برگزاری همایش یک روزه خانوادگی اساتید حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

 حجت الاسلام عبدالامیر خطاط در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان،  اظهار کرد: یکی از رموز موفقیت اساتید هر نهاد آموزشی خاصه حوزه علمیه اصفهان به دلیل پیچیدگی ها و سختی های مربوطه، همراهی و پشتیبانی خانواده ها است.

وی تاکید کرد: تقویت روحی و روانی خانواده ها موجب تقویت روحیه و روانی اساتید واحد های آموزشی می شود، لذا معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان با نظر به این نکته مهم، همواره سعی در برقرای ارتباط با خانواده های اساتید و تقویت روحیه آنها داشته است.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: براساس رسیدن به این هدف، همایش یک روزه خانوادگی اساتید حوزه علمیه اصفهان را همچون سال های گذشته در اردوگاه تربیتی شهید بهشتی باغ ابریشم برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه محوریت این همایش یک روزه خانوادگی برنامه تفریحی، فرهنگی و نشست های صمیمی فی مابین اساتید و معاونت آموزش حوزه علمیه است، گفت: این همایش به صورت هر ساله در ایام تابستان برگزار می شود، البته سال گذشته این همایش برگزار نشد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در این همایش زمینه تبادل نظر و گفت وگو بین اساتید حوزه و معاونت آموزش پیرامون راهکارهای اجرایی بهتر برنامه های آموزشی و برای سال تحصیلی جدید و برگزاری آزمون کتبی پایان سال فراهم می شود.

وی ادامه داد: این همایش 24 خردادماه در اردوگاه شهید بهشتی با حضور قریب به دو هزار نفر از اساتید به همراه خانواده های آنها  از صبح تا عصر برگزار می شود.

حجت الاسلام خطاط از پیش بینی جلسات مشاوره ای و تفریحی ویژه بانوادن اساتید اعم از ورزشی و رفاهی، جنگ های شاد ویژه کودکان و فرزندان اساتید و همچنین رزو سالن های متعدد ورزشی برای اساتید حوزه در این همایش خبرداد.

وی افزود: برای اولین سال، اساتید حوزه علمیه اصفهان مستقر در مدارس علمیه غرب استان اصفهان به دلیل مسافت و طولانی بودن مسیر، به صورت جداگانه در قالب همایش خانوادگی در شهر چادگان هفته های آتی برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha