جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنت البقیع

حوزه/ معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: انگلیس خبیث با حمایت از وهابیت و تشکیل حکومت جنایتکار آل سعود برای تسلط بر سرنوشت مسلمین و ایجاد تفرقه، اجازه تخریب قبور ائمه بقیع(ع) را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد رضا اصغری در جمع طلاب مدرسه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب بمناسبت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با تمسک به سوره حج آیه 32 که می فرماید:«وَمَن يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ»، گفت: یادآوری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است.

معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه تخریب قبور ائمه بقیع(ع) دسیسه ای حساب شده از طرف دستگاه جاسوسی انگلیس برای تضعیف مسلمانان بود، ابراز داشت:قدرت های سلطه گر مصداق شیاطین زمینی هستند که با ایجاد فرق ضاله در صدد شکاف در بین مسلمین بوده و آل سعود از همین سنخ است.

وی تصریح کرد: انگلیس خبیث با حمایت از وهابیت و تشکیل حکومت جنایتکار آل سعود برای تسلط بر سرنوشت مسلمین و ایجاد تفرقه، اجازه تخریب قبور ائمه بقیع(ع) را صادر کرد.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه امامین انقلاب در راستای ادامه مبانی فکری ائمه بقیع(ع) زمینه ساز ظهور موعود(عج) بوده و در این مسیر حرکت کرده و می کنند، گفت: رمز گشایی از دسیسه های انگلیس خبیث و استکبار جهانی در جهان اسلام و بیداری اسلامی و اتحاد مسلمین از برکات انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنی جهان استکبار با انقلاب اسلامی و اسلام هراسی اردوگاه غرب، ریشه در قطع امید و نا کامی در ایجاد تفرقه در جهان اسلام دارد.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه حرم مطهر پیامبر(ص) و ائمه بقیع(ع) در طول تاریخ پناهگا مسلمین بوده و دشمنان اسلام از آن هراس داشته اند، افزود: تخریب قبور ائمه بقیع(ع) توسط آل سعود دسیسه انگلیس بود.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه دولت آل سعود یا همان گاو شیرده آمریکا، با دلارهای نفتیو ایجاد داعش به جنگ اسلام آمده بود، اظهار داشت: اگر تدابیر مقام عظمای ولایت و شجاعت و شهامت رزمندگان جبهه مقاومت در عراق و سوریه نبود، بار دیگر شاهد تخریب حرم اهل بیت(ع) و جنگ های داخلی بین مسلمین بودیم.

وی با اشاره به اینکه تاسیس گروه های تروریستی از قبیل منافقین، طالبان، داعش،النصره و... در راستای تقویت جبهۀ استکبار و ماندگاری رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، ظهار کرد: فرقه منحرف وهابیت و شیعه لندن نشین، نقشه ها و دسیسه دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) را در مجالس و فضای مجازی عملاً اجرا می کنند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان گفت: طلاب با تهذیب نفس، تلاش علمی و تعظیم شعائر، گوش بفرمان ولی فقیه بوده و از بصیرت انقلابی لحظه ای غفلت نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha