جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمومهدی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: عینیت بخشی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از رسالت های مهم بسیجیان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در نشست شورای پایگاه بسیج امام حسین (ع) کارکنان دانشگاه کاشان، نقش و رسالت بسیج را بسیار مهم دانست و گفت: خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که  بسیج باید برای تحقق این امر، رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی، با بیان اینکه در دنیای امروز در تعاملات بین المللی، دو جریان حق و باطل مقابل هم قرار گرفته اند خاطر نشان کرد: جنگ امروز دنیا، جنگ اعتقادی است و بصیرت و ولایتمداری دو رکن مهم برای پیروزی و مقابله با این جنگ است.

فرمانده سپاه کاشان، فرآیند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری را انقلاب اسلامی؛ تشکیل نظام اسلامی؛ تشکیل دولت اسلامی؛ تشکیل کشور اسلامی وتشکیل دنیای (امّت، تمدن) اسلامی ذکر کرد و اظهار  داشت: مقام معظم رهبری ماموریت تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی را که زمینه ساز تحقق تمدن اسلامی است را مورد تاکید قرار داده اند که بسیج بایددر این راستا گام بردارد .

وی، با اشاره به اینکه بسیج، نهادی خودجوش، مردمی و آتش به اختیار است افزود: فرمانده بسیج،  مقام ولایت است و باید بسیج به عنوان یک خادم، مطالبات رهبر را در دستور کار خود قرار دهد.

عمومهدی، هم افزایی بین بسیج کارکنان، استادان و دانشجویان در محیط دانشگاه را لازم دانست و خاطر نشان کرد: هر کس در مجموعه بسیج باید نقشه راهی تدوین کند و خودجوش و داوطلبانه برای حفاظت از دستاوردها و پیشبرد انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی  و اقتصادی وارد شود.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده بسیج کارکنان این دانشگاه  ارائه و اظهار امیدواری کرد تا با حمایت فرمانده سپاه کاشان و هم افزایی مجموعه همکاران دانشگاهی بتوان گام های مؤثری برای پیشبرد اهداف بسیج برداشت.

در این نشست اعضای شورای پایگاه بسیج امام حسین (ع) کارکنان دانشگاه نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha