پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پوگبا فوتبالیست مسلمان منچستر یونایتد: اسلام مرا به انسان بهتری تبدیل کرد

حوزه/ پائول پوگبا فوتبالیست مسلمان فرانسوی تبار تیم منچستر یونایتد انگلستان در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تعریف از ارزش های اسلام گفته که اسلام سبب شده او به انسان بهتری تبدیل گردد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از دیلی صباح، پائول پوگبا فوتبالیست مسلمان منچستر یونایتد می گوید اسلام سبب شده او به «انسان بهتری» تبدیل شود.

این فوتبالیست مسلمان که در گذشته انسانی مذهبی نبوده در مصاحبه با یک خبرگزاری بریتانیایی گفت: مادرم مسلمان بود، اما ما را انسان هایی مذهبی بار نیاورد.

وی از طریق دوستانش به اسلام علاقه مند شد و پس از سپری کردن یک دوره سخت تصمیم گرفت به یک مسلمان معتقد تبدیل گردد. ماه گذشته نیز به سفر حج عمره رفت.

پوگبا گفت: این مرا تغییر داد و سبب شد متوجه چیزهایی در زندگی بشوم. احساس می کنم که اسلام سبب شد به آرامش درونی بیشتری دست یابم.

وی توضیح داد که چگونه صحبت کردن با دوستان مسلمانش سبب شده خودش به مطالعه درباره اسلام بپردازد و گفت: من دوستان زیادی دارم که مسلمان هستند. ما همیشه صحبت می کنیم. من در رابطه با مسائل زیادی خود را زیر سئوال می بردم، سپس شروع کردم خودم تحقیق کنم. یک بار با دوستانم نماز خواندم و چیز متفاوتی را را احساس کردم. احساس واقعا خوبی داشتم.

وی افزود: از آن روز این کار را ادامه دادم.

پوگبا با بیان اینکه اسلام در نگاه مردم و رسانه ها دچار سوءبرداشت ها و سوءتفاهمات زیادی شده گفت: «اسلام دین زیبایی است.» 5 بار نماز خواندن در روز یکی از اصول اسلام است و برای من بسیار اهمیت دارم زیرا به خاطر گناهانم تقاضای بخشش می کنم و به سبب نعمت هایی که خدا به من داده نیز شکرگذار هستم.

پوگبا گفت: اسلام حقیقتا دینی است که چشم من را باز کرد و سبب شد به انسان بهتری تبدیل شوم. سبب می شود بیشتر به زندگی پس از مرگ فکر کنم و اینکه زندگی یک امتحان است. با اسلام احترام بیشتری به بشریت و به همه چیز می گذاریم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha