جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رستگار

حوزه/ به منظور آشنایی طلاب با معارف اسلام و تشیع دوره آشنایی با مبانی فکری و اندیشه آن در اسلام و تشیع با محوریت آشنایی با کتب شهید مطهری(ره) در مدرسه علمیه الهادی(ع) سرابله برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد رستگار، مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرابله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام گفت: شخصیت شهید مطهری(ره) در تاریخ معاصر، به ویژه در مقوله اندیشه و فرهنگ اسلامی از اهمیت و برجستگی خاصی برخوردار بوده و حیات دینی و علمی این عالم فرزانه سرمشق و الگویی کم نظیر برای ما حوزویان است.

وی افزود: به منظور آشنایی طلاب با معارف اسلام و تشیع دوره آشنایی با مبانی فکری و اندیشه آن در اسلام و تشیع با محوریت آشنایی با کتب شهید مطهری(ره) در مدرسه علمیه الهادی(ع) سرابله برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرابله اظهار کرد: این دوره به مدت 45 روز در اواسط تیر ماه شروع می‌شود و طلاب علاقمند در سر استان جهت شرکت در این دوره به شماره 08434226095 و 09188449177 تماس حاصل نمایند.

وی ادامه بیان کرد: این طرح برای تقویت روحیه طلاب ، ایجاد نشاط و آشنایی با کتب شهید مطهری برگزار می‌شود و از  مزایا این طرح کشوری حضور اساتید مجرب استانی و کشوری است و در پایان این دوره گواهینامه حضور در طرح برای شرکت کنندگان صادر میگردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha