پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یمن

حوزه/ سلطان السامعی، عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: ملت یمن قوی‌ تر از چهار سال پیش است، ما می‌توانیم فرودگاه‌ها و تمامی تأسیسات دشمنان را هدف قرار دهیم و بیش از ۳۰۰ هدف در تیررس ما قرار دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سلطان السامعی عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: معادله فرودگاه‌ها باعث خواهد شد کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن در محاسبات خود بازنگری کنند.

وی افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن می‌تواند فرودگاه‌ها و تأسیسات حساس کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن را هدف قرار دهد.

وی در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین ضمن‌ اشاره به نقش پایگاه ملک خالد در کشتار مردم یمن تصریح کرد: دو فروند پهپاد قاصف کی2، با دقت بالا اهداف مورد نظر را منهدم کردند و سامانه‌های راداری آمریکایی (مستقر در خاک عربستان) نتواستند ورود این پهپاد‌ها را شناسایی کنند. ما از تمام مراحل این عملیات تصویربرداری کردیم و ویدیو آن را داریم.

 ۳۰۰ هدف در تیررس ما قرار دارد

السامعی خاطرنشان کرد: ملت یمن قوی‌ تر از چهار سال پیش است، ما می‌توانیم فرودگاه‌ها و تمامی تأسیسات آن‌ها را هدف قرار دهیم. ما بانکی از اهداف داریم که نام بیش از ۳۰۰ هدف در آن قرار دارد.

شایان ذکر است؛ چندی پیش محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله با انتقاد از تداوم محاصره فرودگاه صنعا گفت که متجاوزان باید بدانند که فرودگاه‌های آن‌ها در تیررس نیرو‌های یمنی هستند.

 وی تهدید کرده بود: باید به کشور‌های متجاوز فهماند که فرودگاه‌های آن‌ها در تیررس آتش یمن قرار دارد و بستن آن‌ها یا ایجاد اختلال کامل در کار آن‌ها نزدیک‌ ترین راه برای شکست محاصره فرودگاه صنعا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha