جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شیرازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار نامه‌ای حمایت خود را از اقدامات ارزشی فرمانده نیروی انتظامی در دفاع از حجاب و عفاف اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با انتشار نامه‌ای حمایت خود را از اقدامات ارزشی فرمانده نیروی انتظامی در دفاع از حجاب و عفاف اعلام کرد.

متن نامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی به شرح زیر است:

برادر عزیز و انقلابی سردار اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس دین مبین اسلام و با هدف اجرای حدود الهی و قوانین شرع مقدس شکل پذیرفته است. هزاران شهید، خون خود را پای این درخت تنومند ریختند تا اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه اجرا بشود. استکبار جهانی و ایادی او و برخی از غافلان دنیاطلب، به دنبال اشاعه فرهنگ غرب و بی‌بند و باری در جامعه اسلامی از طریق ترویج بی‌حجابی و از بین‌بردن حجاب هستند. جلوگیری از این فساد عمومی، تکلیف همگانی و نیروی انتظامی است. اقدام زیبا و ارزشمند جنابعالی و همکاران دلسوزتان برای پررنگ‌کردن فرهنگ دین و نفی فرهنگ غرب و مظاهر آن باعث افتخار ملی و مذهبی است.

اینجانب حمایت خود را از این اقدام انقلابی اعلام نموده و اطمینان می‌دهم که ملت شجاع و اسلامی ایران، با این اقدام حکیمانه خوشحال و از آن حمایت می‌نمایند. پای ارزش‌ها محکم بایستید و غیر از خدا از هیچ‌کس نترسید.

علی شیرازی

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha