جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که با اقتدار و عزت در مقابل استکبار و آمریکا ایستاده و آنها را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز ایران اسلامی حرف اول را در عرصه های مختلف می زند و دشمن از این توانمندی، اقتدار و عزت ما بیش از پیش هراس دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که با اقتدار و عزت در مقابل استکبار و آمریکا ایستاده و آنها را تحت فشار قرار داده است.

وی بیان کرد: ولایت فقیه بزرگ ترین نعمتی است که ملت ایران از آن بهرهمندند و وجود قوانین قرآنی و الهی نیز ویژگی منحصر به فردی است که انقلاب ما را از سایر انقلاب ها متفاوت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر این که امروز امنیت ایران اسلامی، امنیت پایدار است، اظهار کرد: افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی نیروهای مسلح ضامن امنیت و آسایش ملت ایران است و خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد:  ایران اسلامی در میان همه دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی راه دشوار خود را با اقتدار و صلابت طی کرده و ملت با هدایت های راهگشا و پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، گردنه های دشوار را پشت سر گذاشته و به موفقیتهای درخشان دست یافته است.
 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha