شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید حجت الاسلام کبیریان از مدرسه علمیه فاطمیه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در مدرسه علمیه فاطمیه خواهران ضمن بازدید از بخش های مختلف این حوزه، در جریان فعالیت های علمی، تبلیغی، فرهنگی و پژوهشی طلاب و اساتید این مدرسه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کبیریان، ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه فاطمیه خواهران واقع در منطقه پاسداران تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف این حوزه، در نشستی با مدیر و معاونین مدرسه در جریان فعالیت های علمی، تبلیغی، فرهنگی و پژوهشی طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار خانم انسیه هاشمی علیا مدیر مدرسه علمیه فاطمیه به بیان تاریخچه ای از تاسیس این مدرسه پرداخت و در ادامه معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی مدرسه به بیان گزارشات فعالیت های صورت گرفته پرداخته و با اشاره به برخی انتقادات و مشکلات طلاب و فارغ التحصیلان حوزه به ویژه در زمینه مسائل آموزشی، پایان نامه های علمی و فعالیت های تبلیغی، خواستار بررسی این مباحث از طرف مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران شدند.

در پایان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین کبیریان از خدمات و مجاهدات آیت الله هاشمی علیا موسس مدرسه علمیه فاطمیه، به جامعه حوزوی بانوان استان تهران تقدیر کرد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha