جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز اسلامی واکو در تگزاس، نامه تهدید آمیز دریافت کرد.

حوزه/ فردی ناشناس نامه تهدیدآمیزی در رابطه با مراسم افطاری ماه مبارک رمضان به مسجد واکو درایالت تگزاس فرستاد که با استفاده از بریده های روزنامه نوشته شده بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kcentv، مرکز اسلامی واکو در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که روز دوشنبه این هفته نامه تهدیدآمیزی دریافت کرده است. فردی ناشناس نامه تهدیدآمیزی در رابطه با مراسم افطاری ماه مبارک رمضان به این مسجد فرستاده که با استفاده از بریده های روزنامه نوشته شده است.

الصدیق رئیس مرکز گفت: نامه در یک پاکت معمولی فرستاده شده و یک تمبر با نماد عشق و یک استکیر بر روی آن است که می گوید «مسیح به قولش وفا می کند!»

وی گفت: ما انتظار داشتیم این نامه حاوی پیام عشق و همدلی باشد، زیرا مسجد پیش از این پیام های دیگری مشابه آن دریافت کرده بود اما این بار قضیه فرق می کرد.

وی افزود: هر کسی این نامه را نوشته بر زیر «ماه رمضان» تاکید کرده و نوشته این در این ماه مسلمانان «دعا می کنند و مردم را می کشند!» بر بالای نامه نیز عبارت «مسیح، خدای عشق، الله خدای نفرت» به چشم می خورد.

صدیق با بیان اینکه از خواندن نامه شگفت زده شده گفت: من اول خیلی خوشحال بودم زیرا می دانید نام مسیح روی آن بود و تمبر عشق بر روی آن زده شده بود اما وقتی آن را باز کردم آن را نامه ای یافتم که کلماتی سرشار از نفرت داخل آن نوشته شده بود.

گفته می شود مرکز مذکور از اواخر دهه 80 فعالیت داشته و هر ساله هر از چند گاهی چنین نامه های نفرت محوری دریافت می کند. نامه ها معمولا از خارج از ایالت و شهر آمده و از طرف محلی ها نیستند.

صدیق گفت: به  دین من احترام بگذارید و ما به دین شما احترام می گذاریم. من هیچ حقی ندارم که از اعتقادات دینی شما انتقاد کنم و شما هم حق ندارید از دین ما انتقاد کنید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha