سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار نقدی ، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ سردار نقدی گفت: انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال به جایی رسیده که مقام معظم رهبری دیروز عملی تاریخی انجام داد، رهبر معظم انقلاب ترامپ را در جایگاهی ندانست که با وی مکاتبه کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار محمدرضا نقدی، در بیست و پنجمین دوره همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام، در مجتمع فرهنگی عمار در شهر مقدس قم، اظهار داشت: امروز شرایط کشورمان به گونه ای است که به جامعه‌سازی، خود‌سازی و تحول درونی نیاز داریم.

وی با تاکید براینکه باید انقلاب را به نسل جوان بسپاریم، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند که مهمترین آسیب ما بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نیروی انسانی، محصولات و مخازن طبیعی انرژی، مواد اولیه، علم و فناوری از جمله عناصری است که یک کشور برای پیشرفت به آن احتیاج دارد و ما همه این‌ها را داریم.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه بعد از 40 سال ذره‌ای از مواضع‌مان عقب‌نشینی نکردیم،عنوان کرد: انقلاب اسلامی  پس از 40 سال به جایی رسیده که مقام معظم رهبری دیروز عملی تاریخی انجام داد، رهبر معظم انقلاب ترامپ را در جایگاهی ندانست که با وی مکاتبه کند.

وی با اشاره به دوران سیاه رژیم پهلوی ادامه داد:در نظام سابق یک اختراع در دانشگاه انجام نمی‌شد و هیچ مسئله‌ای حل نمی‌شد، ثروت کشورمان را می‌بردند و بیش از 80 درصد مردم برق نداشتند، اکثر مردم در روستا بودند که از نعمت آب آشامیدنی و گاز و بهداشت برخوردار نبودند.

سردار نقدی ابراز کرد: از آن دوران به جایی رسیدیم که نیروگاه داریم و موشک به فضا می‌فرستیم، امروز ما بزرگترین سد‌های دنیا را ساختیم‌، سومین کشور دنیا در دارا بودن بیشترین مهندس و پانزدهمین کشور دنیا از نظر پیشرفت علمی هستیم.

وی بیان کرد:کمتر از ده کشور دنیا انرژی هسته دارند، انرژی هسته‌ای که ما خودمان آن را به دست آوردیم و جنگ با جوانان همین کشور اداره شد، اگر مدیران ما طبق فرمایش رهبر انقلاب از ارزش‌ها و انقلاب دور نشوند مشکلی در اداره کشور نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملی کردن فضای مجازی از ملی کردن صنعت نفت اهمیت بیشتری دارد،گفت: همه ما باید برای تحقق شبکه ملی اطلاعات و خودکفایی در عرصه فضای مجازی کمر همت ببندیم چون مهمترین ظرفیت ما در شرایط فعلی جوانان انقلابی هستند.

سردار نقدی تصریح کرد: بیان کرامات اهل بیت (ع) و نشر فرهنگ حسینی توفیق بزرگی است، همه به عنوان شاگردان مکتب اهل بیت (ع) باید بدانیم که ولایت بزرگترین سرمایه ماست.

وی باتاکید بر اینکه نگاه انقلابی روحیه انقلابی و عمل جهادی طبق بیانیه گام دوم سه رکن ماست،خاطرنشان کرد:هیئت‌ها باید دستگاه‌های دولتی را هیئتی کنند، چرا که هیئت مظهر مدیریت جهادی است، ایجاد امید از جمله وظایف اصلی ماست و باید با امید حرکت کنیم و از انقلاب حفاظت کنیم، این انقلابی است که باید به ظهور حضرت حجت منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha