پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که مواضع شجاعانه رهبر انقلاب اسلامی بر گرفته از آیات نورانی قرآن است، تصریح کرد: اقتدار رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن که حامل پیام رئیس جمهور آمریکا بود، یک موضع گیری قرآنی و الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران و معاونان مدارس علمیه استان قزوین، به موضوع گیری عزت مند مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به صراحت بیان کردند که پیام رئیس جمهور آمریکا هیچ ارزشی ندارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که مواضع شجاعانه رهبر انقلاب اسلامی بر گرفته از آیات نورانی قرآن است، تصریح کرد: اقتدار رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر  ژاپن که حامل پیام رئیس جمهور آمریکا بود، یک موضع گیری قرآنی و الهی بود.

وی به سردرگمی سردمداران آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: امروز در کنگره آمریکا موضوع استیضاح رئیس جمهور مطرح است و یک فروپاشی درونی به چشم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: باید بیش از همیشه شکرگزار نعمت ولایت و رهبری باشیم که با بیانات و تدابیر راهگشا و حکیمانه، توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان به مصاحبه طلاب جدید الورود پرداخت و بیان کرد:مدیران و اساتید  در مصاحبه حضوری با این افراد دقت کافی داشته باشند تا طلاب علاقه مند وارد حوزه علمیه شوند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha