شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسمی گفت: ایران کشوری قدرتمند و مقتدر است و با آمریکا از موضع قدرت تعامل می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسمی گفت: ایران کشوری قدرتمند و مقتدر است و با آمریکا از موضع قدرت تعامل می کند.

وی ادامه داد: موضع امام خامنه ای در مخالفت با تبادل پیام با ترامپ و مذاکره، نشانگر عزّت، قدرت و عظمت ایران است که بسیاری از پادشاهان و زعمای عربی و اسلامی نیازمند آن هستند.

 

ایران در جنگ هشت ساله و محاصره چهل ساله عقب نشینی نکرد

شیخ دعموش اشاره کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی، ایران را مورد محاصره اقتصادی و مالی قرار داده اند  و آن را با تهدید و گزینه نظامی می ترسانند، اما فراموش کرده اند که ایران در جنگ هشت ساله که صدام به نیابت از آمریکا، اسرائیل و عربستان به راه انداخت و همه جهان از آن حمایت کردند و در محاصره ای که از آغاز انقلاب اسلامی آغاز شد، شکست نخورد و عقب نشینی نکرد؛ چگونه امروز که قدرتمند تر شده و در تمامی سطوح اقتدار دارد، عقب نشینی کند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: این وضعیتی که علیه ایران و محور مقاومت می بینم، از بین خواهد رفت؛ چرا که ما قدرتمند، پایدار و ثابت قدم هستیم و آمریکا، اسرائیل و آل سعود ناتوان هستند.

وی افزود: آمریکا تنها علیه ایران و محور مقاومت تجاوز نمی کند، بلکه علیه تمامی ملت های منطقه و مسلمانان و مقدسات آن ها تجاوز می کند.

 

هدف از معامله قرن حذف کامل مسئله فلسطین است

شیخ دعموش ادامه داد: اقدامات ترامپ علیه مسئله فلسطین از زمان ورودش به کاخ سفید تاکنون از اقدامات تمامی رؤسای پیشین آمریکا بدتر است و خطرناک تر از آن معامله قرن است؛ چرا که هدف از آن حذف کامل مسئله فلسطین و اسکان فلسطینی ها در لبنان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha