شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین رعایت عفاف و حجاب را حق الناس دانست و با تاکید بر این که هیچ کسی نمی تواند به بهانه آزادی حق دیگران را ضایع کند و بی حجاب باشد، گفت: ما باید مفاسد و آثارسوء بی حجابی را برای مردم بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در جمع بانوان فعال فرهنگی که در مسجد المهدی مینودر قزوین برگزار شد، بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف تاکید کرد و گفت: مسئولیت اول اجرای امر به معروف ونهی از منکر بر عهده دولتمردان نظام جمهوری اسلامی است. از وزارتخانه ها گرفته تا ادارات کل و ... همه استان ها هر کدام می توانند به سهم خود در نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر به ویژه فرهنگ حجاب و عفاف تاثیر داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: خانواده ها هم نقش کلیدی در بحث حجاب و عفاف دارند. والدین باید به وظیفه عقلی و شرعی خود عمل کرده و الگوی خوبی برای فرزندانشان باشند.

وی، رعایت عفاف و حجاب  را حق الناس دانست و با تاکید بر این که هیچ کسی نمی تواند به بهانه آزادی حق دیگران را ضایع کند و بی حجاب باشد، ابراز داشت: ما باید مفاسد و آثارسوء بی حجابی را برای مردم بازگو کنیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: مسئله حجاب و عفاف و امر به معروف ونهی از منکر بدون برنامه ریزی در جامعه  تحقق پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha