جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور ، مدیر حوزه‌های علمیه خوهران کشور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در پیامی، درگذشت حسین حسین زاده، طلبه جهادگر حوزه علمیه استان ایلام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، با صدور پیامی، درگذشت حسین حسین زاده، طلبه جهادگر حوزه علمیه استان ایلام را تسلیت گفت و تصریح کرد: رحلت به سوی حضرت حق در راه ایثار و یاری به مردم سعادت بزرگی است که نصیب این طلبه عزیز شده است.

متن پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 

 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت طلبه جهادگر ایلامی جناب آقای حسین حسین‌زاده که از طلاب متعهد، دلسوز، مخلص و مردمی بودند و به منظور یاری رساندن به کشاورزان در تلاش بودند، موجب تاسف و تاثر گشت.

رحلت به سوی حضرت حق در راه ایثار و یاری به مردم سعادت بزرگی است که نصیب این طلبه عزیز شده است.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده حسین‌زاده، مصیبت وارده را به خانواده و دوستانشان و حوزه علمیه استان ایلام تسلیت گفته، از درگاه احدیت برای ایشان غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر توام با اجر مسألت می نمایم.

عبدالکریم بهجت‌پور

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

 

گفتنی است؛

حسین حسین زاده از طلاب پایه پنجم حوزه علمیه ایلام، که برای خاموش کردن آتش مزارع گندم به یاری کشاورزان روستای عباس آباد شهرستان دره شهر رفته بود، دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی گذشت.

http://hawzahnews.com/detail/News/494913

 

پیکر این طلبه جهادی، روز شنبه ۲۵ خردادماه، با حضور مسئولان حوزوی، استانی و محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، در شهرستان دره شهر تشییع و در زادگاهش روستای عباس آباد به خاک سپرده شد.

http://hawzahnews.com/detail/News/494940

 

گزارش تصویری تشییع و تدفین

http://hawzahnews.com/detail/Photo/494988#ad-image-0

 

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان، با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت مرحوم حسین زاده را تسلیت گفتند.

 

http://hawzahnews.com/detail/News/494930  

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha