جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توسلی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف وامورخیریه کاشان با بیان اینکه بیش از۷۰ درصد شرکت کنندگان مسابقات بین المللی قرآن کریم کاشان بانوان بودند، از تربیت هزار حافظ پنج تا ۳۰ جزء قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام اصغر توسلی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان از استقبال زنان گردشگر اروپایی از چادر، در مساجد و زیارتگاه های این شهرستان خبرداد و گفت: در یکی از زیارتگاه های کاشان به قدری «چادر» گردشگر اروپایی را جذب کرد که همسرش را تشویق به چادر سر کردن کرد و از ما  خواست تا چادر را با خودشان ببرند.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه کاشان ادامه داد: هرچند در فضای مجازی خیلی علیه ما تاختند که چرا گردشگران را در مسجد آقا بزرگ کاشان مجبور به استفاده از چادر می کنید، ولی با تمام وجود در مقابل هجمه ها ایستادیم و حتی یک خانم بدون چادر وارد این مسجد بشود.

حجت الاسلام توسلی، از اعلام آمادگی اداره اوقاف و امور خیریه کاشان برای فراهم سازی امکانات مورد نیاز در بقاع متبرکه خصوصا در روزهای پایان هفته خبر داد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه کاشان به صورت پایلوت کشوری برای اولین بار تفاهم نامه ای را با ستاد امر به معروف و نهی منکر امضا کرد تا تمام نیروهای این ستاد در پنجاه بقعه متبرکه این شهرستان مستقر شوند.

وی با بیان اینکه درایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی و محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه شهرستان برگزار شد، افزود: امامزاده سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهداردهال، امامزاده ابراهیم فین، ضیاءالدین و امامزاده صالح خاتون، از امامزادگان شاخص این شهرستان  محل اجرای برنامه جزء خوانی قرآن بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در ادامه از برگزاری چهل ودومین مسابقات بین المللی قرآن کریم در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: باعث خرسندی است که 50 درصد برگزیدگان سال گذشته قرآنی استان اصفهان از شهرستان کاشان بودند.

 وی با بیان اینکه بیش از70 درصد شرکت کنندگان مسابقات بین المللی قرآن کریم کاشان بانوان بودند، از تربیت هزار حافظ  پنج تا 30 جزء قرآن خبرداد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha