پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران

حوزه/ دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به قم با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی صبح امروز در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: باید با مشورت گرفتن از افراد متخصص وضعیت اقتصادی کنونی را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه مشورت گرفتن در امور موجب پیشرفت در کارها می شود، یادآور شد: یکی از اقدامات مهم وزارت علوم تربیت نیروهای متخصص است که این نیروها می توانند تضمین کننده آینده کشور باشند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و ترویج معارف اهل بیت(ع) اشاره کرد و یادآور شد: از جمله اقدامات انجام شده ایجاد چندین کتابخانه تخصصی بوده که برخی از آنها در دنیای اسلام بی نظیر هستند.

خاطر نشان می شود: هدف از سفر وزیر علوم، و هیئت همراه به قم، دیدار با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، سبحانی و نوری همدانی است.

وی همچنین با حضور در حوزه علمیه قم، با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

گفتنی است: در این سفر دکتر عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم، دکتر مسعود شمس‌بخش مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، دکتر حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی، وزیر علوم را همراهی می‌کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha