جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش بزرگ «تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن»

حوزه/ دومین همایش بزرگ جبهه جهانی شباب المقاومة تحت عنوان «تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن» با حضور آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر انقلابیون بحرین و جوانان بیش از ۶۰ ملیت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،جبهه جهانی شباب المقاومة با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، همزمان با اجلاس اقتصادی منامه در بحرین که از آن به آغازگر پروژه اجرایی طرح صهیونیستی معامله قرن یاد می‌شود، اقدام به برگزاری همایشی با سخنرانی رهبر انقلابیون بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم می‌کند.

 این همایش که تحت عنوان «تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن» برگزار خواهد شد، اولین سخنرانی رسمی آیت الله شیخ عیسی قاسم، پس از لغو تابعیت وی از کشور بحرین می‌باشد و قرابت زمانی این ایراد سخنرانی با اجلاس منامه بی‌تردید حساسیت برخی دولت‌های مرتجع منطقه‌ای و رژیم صهیونیستی که امید بسیاری به برگزاری این همایش بسته را برخواهد انگیخت.

 همچنین در این همایش شخصیت‌های دیگری از جمله آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید هاشم ‌الحیدری معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق و نمایندگانی از حزب‌الله لبنان، جهاد اسلامی فلسطین، حماس، مقاومت یمن و جوانانی از سایر ملل حضور یافته و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این همایش 3 تیرماه 98 در شهر مقدس قم به آدرس چهارراه شهداء، سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

گفتنی است: اولین همایش بزرگ جوانان مقاومت پیش از این در اسفند 97 در قم و با حضور قریب به 7000 نفر از جوانان حامی مقاومت برگزار گردیده بود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha