پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ری

حوزه/ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، عصر امروز با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای در محل دائمی نمایشگاه‌های قم آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  این نمایشگاه با حضور بیش از 50 شرکت فعال در حوزه فضای مجازی در کشور به مدت 4 روز در قم برپاشده است.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال جهت تعامل میان فعالان فضای مجازی و ایجاد نهضت تولید محتوا در فضای مجازی است که استان قم برای اولین بار میزبانی آن را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال است، در رونق کسب‌وکارهای فرهنگی در سال رونق تولید می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و همچنین از ظرفیت‌های موجود می‌توان به‌خوبی استفاده کرد.

حسینی کاشانی تصریح کرد: کسب‌وکارهای بزرگ فضای مجازی کشور، تلویزیون‌های تعاملی مبتنی بر اینترنت، فروشگاه‌های مجازی، نرم‌افزارهای خبری، پلتفرم‌های مبتنی بر آموزش و همچنین تولیدکنندگان محتوا ازجمله شرکت‌های هستند که در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم حضور دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha