سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از یک عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست کوبا و الکساندر مورگا سفیر این کشور استقبال کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از "خورخی راموس" عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست کوبا و الکساندر مورگا سفیر این کشور در حضور عمار الموسوی مسئول روابط بین الملل حزب الله استقبال کرد.

در این دیدار تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و شیخ قاسم تاکید کرد: وحدت نیرو های مقاومت در منطقه و جهان موجب شکست طرح ها و پروژه های آمریکایی برای سلطه گری و غارت ثروت های ملت ها است.

وی تجربه انقلاب کوبا به رهبری فیدل کاسترو را ارج نهاد و گفت: این انقلاب الگویی برای مبارزه ملت ها به ویزه در آمریکای لاتین علیه استعمار بیگانه و طرح های آمریکایی است.

ما به مقاومت به عنوان تنها راه برای باز پس گیری حقوق و مقدسات خود ایمان داریم

عضو ارشد حزب الله بر اهمیت استمرار همکاری و هماهنگی میان کشور ها، ملت ها و نیرو های مقاومت برای نابودی طرح ها و توطئه های دشمنان علیه مسائل ما در رأس آن معامله قرن که هدفش حذف مسئله فلسطین است، تاکید کرد.

شیخ قاسم افزود: ما به مقاومت به عنوان تنها راه برای باز پس گیری حقوق و مقدسات خود ایمان داریم.

رهبر و ملت کوبا به مقاومت حزب الله افتخار می کند

راموس نیز اشاره کرد: رهبر و ملت کوبا به مقاومت حزب الله و نقش اساسی آن در مقابله با اشغالگران صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین و نابودی توطئه امپریالیستی علیه سوریه و ملت آن افتخار می کنند.

وی تاکید کرد: رهبری و ملت کوبا در راه فیدل کاسترو در مقابله با سیاست سلطه گری آمریکا و جنگ اقتصادی ثابت قدم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha