سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام تسخیری

حوزه/ حجت الاسلام تسخیری در نشست هم اندیشی «گام دوم انقلاب و جوانان انقلابی» تصریح کرد: اصلی ترین نقشه دشمن نا امید کردن مردم از آینده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در رشت، نشست هم اندیشی «گام دوم انقلاب و جوانان انقلابی» با حضور حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و جمعی از جوانان فعال در حوزه های مختلف استان برگزار شد.

حجت الاسلام تسخیری در این نشست با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: اصلی ترین نقشه و توطئه دشمنان در حال حاضر، نا امید کردن مردم و ترسیم یک فضای سیاه و تاریک از آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خنثی کننده این توطئه ها است و مفادّ امید بخش آن در کنار ترسیم افق و آینده انقلاب اسلامی از بخش های مهم آن می باشد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تلاش برای تبیین این بیانیه و راهکارهای عملیاتی آن را ضروری دانست و گفت: اندیشه مقاومت در کلام مقام معظم رهبری و در گفتمان امامین انقلاب خنثی کننده و نا امید کننده دشمنان داخلی و خارجی بوده و گسترش این اندیشه و تفکر در منطقه منجر به پیروزی ها و تغییر بسیاری از معادلات دشمن گردیده است.

تسخیری با تاکید بر ضرورت انسجام جوانان و کنارهم قرار گرفتن سلایق مختلف با حفظ اصول انقلابی ادامه داد:  اقدامات هوشمندانه و پرهیز از اقدامات عجولانه و بیان مطالبات از مسئولان با شناخت دقیق آرمانهای انقلاب از اصول مهم مورد انتظار از جوانان می باشد .

 بر اساس این گزارش، در انتهای جلسه حاضرین به بحث و گفتگو پیرامون شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه و نحوه نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha