پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حمله وحشیانه به زن محجبه در خمام

مع الاسف این روزها اخبار دردناک و تاسف آوری از برخورد با آمرین به معروف منتشر می‌شود و تاسف‌بارتر آنکه شاهد برخورد محکم و قوی از طرف مراجع قضایی نیستیم. این اتفاقات تنها ریشه در تسامح و تساهل مسئولینی دارد که چشم و گوش فروبسته و زمینه را برای اینگونه هتک حرمت‌ها فراهم ساختند...

به گزارش خبرگزاری حوزه، بسیج جامعه زنان استان قم در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواستار برخورد جدی دستگاه قضائی با هنجارشکنان شد.

متن کامل نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

ایران اسلامی امروزه از جهات مختلف در اوج اقتدار قرار دارد و تمام اهتمام دشمنان بر این است تا با حیله و نیرنگ این جایگاه مقتدر را درهم شکنند؛ یکی از مهم‌ترین راهکارهای دشمن برای درهم شکستن این اقتدار، بی توجهی به هنجارها و کم رنگ کردن ارزش‌ها در جامعه است که این مهم را توسط عمّال و دست نشانده‌های خود انجام می دهند اما فرهنگ این ملت همیشه در صحنه و آگاه، فرهنگ عاشوراست و مرامشان مرام همان امامی است که مگر برای امر به معروف و نهی از منکر قیام نکرد.

مع الاسف این روزها اخبار دردناک و تاسف آوری از برخورد با آمرین به معروف در شهرهای مختلف منتشر می‌شود، اخباری که هرکدام نشان از خباثت و بدطینتی دشمنانی دارد که عروسک‌های خیمه شب بازی خود را با تمام قوا به عرصه آورده اند و تاسف‌بارتر آنکه شاهد برخورد محکم و قوی از طرف مراجع قضایی نیستیم و هر روز در گوشه‌ای از ایران عزیز هر قانون‌شکن و هنجارشکنی به خود اجازه می‌دهد تا حرمت بانوی مسلمان ایرانی را شکسته و حریم چادر او را خدشه دار کند.

این اتفاقات تنها ریشه در تسامح و تساهل مسئولینی دارد که چشم و گوش فروبسته و زمینه را برای اینگونه هتک حرمت‌ها فراهم ساختند و از آنجا که تعرض و بی احترامی به آمران به معروف و ناهیان از منکر با احکام و قوانین سازگار نبوده، ما خواهران طلبه بسیجی از همین جا اعلام می داریم تا جوانان، زنان، مردان و فرزندان این انقلاب هستند، مکتب اسلام باقی است و این نهضت ادامه دارد تا ریشه‌های گندیده اینها قطع شود و توطئه‌های ضعیف خنثی شود.

خدای ما که ولی نعمت ماست نهی از منکر را برما واجب کرده و به صراحت فرموده است: «وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى ٱلْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ ٱلْمُنكَرِ وَأُولئک هُمُ ٱلْمُفْلِحُونَ» پس ما برای امر به معروف و نهی از منکر از خداوند متعال مجوز داریم و این وظیفه مسئولین است تا زمینه و امنیت کافی را برای آمران به معروف در جامعه فراهم سازند.

با توجه به کلام زیبای مولای سخن حضرت امیر مومنان علی علیه السلام که فرمودند: «...وَ مَا أَعْمَالُ الْبِرِّ كُلُّهَا وَ الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ عِنْدَ الْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيِ عَنْ الْمُنْكَرِ إِلَّا كَنَفْثَةٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ» قاطعانه اعلام می‌داریم که هر روز محکم‌تر و ثابت قدم‌تر از روز قبل در مسیر امر به معروف حرکت خواهم کرد و از حرکت در مسیری که مجوز آنرا از خدای متعال دریافت نموده ایم لحظه‌ای باز نمی‌ایستیم و مجدانه از مسئولین محترم دستگاه قضا می‌خواهیم نسبت یه اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدام عملی کرده و با متجاوزین به حریم آمرین به معروف برخورد جدی، قاطعانه و قانونی داشته باشند و از دستگاههای اجرایی نیز میخواهیم تا با حمای از آمران به معروف و ناهیان از منکر زمینه را برای فعالیت گسترده آنها فراهم سازند.

در پایان ضمن تشکر از اقدامات آن مقام محترم از مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی می خواهیم از سرزنش دیگران نهراسند و به و به وظایف خود عمل کنند.

بسیج جامعه زنان استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha