جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب «ویژگی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی»

حوزه/ کتاب «ویژگی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، کتاب «ویژگی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، تولید و منتشر شد.

این کتاب در شش فصل و یک پیوست تدوین و ارائه شده است. در فصل اول کتاب «وضعیت کشور و ملت ایران در دوره رژیم پهلوی» بررسی شده و ۵ خصوصیت از خصوصیات این رژیم ارائه شده است.

در فصل دوم با اسلام ناب محمدی(ص) و ۶ خصوصیت مهم آن آشنا می‌شویم. در فصل سوم خصوصیات نظام اسلامی و ویژگی‌های آن شامل ۹ خصوصیت و ویژگی و همچنین ۵ شاخص مکتب سیاسی امام خمینی(ره) ارائه شده است.

در فصل چهارم، نقش حضرت امام خمینی در انقلاب اسلامی و خصوصیات راه آن بزرگوار و ۷ اصل از اصول مکتب معظم له بررسی شده است. در فصل پنجم تغییرات عمیق و اساسی حاصل از انقلاب اسلامی در ایران در ۵ محور و آمارها و اعترافات منابع غربی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران در چهل سال اخیر و ۸ نقطه قدرت کشور که بر اثر انقلاب اسلامی ایجاد شده است، بحث و بررسی شده است. در فصل ششم ۱۴ راهکار برای حفظ انقلاب اسلامی و ادامه پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن آمده است. در پایان کتاب هم در یک پیوست، برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه‌های سیاسی، علمی، صنعتی، معنوی و فرهنگی، سلامت، نظامی و کشاورزی و اقتصادی عرضه شده است.

این کتاب بر محوریت دیدگاه‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای، تهیه شده و در قطع رقعی در ۳۳۴ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha