جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ر

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به هیچ کشوری تجاوز نکرده و نخواهد کرد، گفت: اما در مقابل پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هر تجاوزی قاطع، حساب‌شده و دقیق خواهد بود.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به قدرت دفاعی ایران اظهار داشت:  جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به‌خوبی نشان داده که تابع حق و حقیقت است و این مهم را در عرصه‌ای سیاست خارجی به‌خوبی نشان داده است.

وی بابیان این‌که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به هیچ کشوری تجاوز نکرده و نخواهد کرد، ابراز داشت: اما اگر تجاوزی به کشورمان شود جواب قاطعی به متجاوز خواهیم داد به‌طوری‌که درس عبرتی برای کشورهای دیگر در دنیا خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به آمادگی نیروهای نظامی کشور اشاره کرد و بیان داشت: بحمدالله نیروی‌های مسلح و به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اوج آمادگی به سر می‌برند و این مهم را بارها در دفاع از سرزمین نشان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید از این حرکت و اقدام انقلابی سپاه پاسداران تشکر کرده و بیش‌ازپیش قدردان نیروهای نظامی کشورمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha