شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مشاوره

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) از ارائه مهارت های زندگی در قالب طرح «حیات طیبه»، زیر نظر اساتید و خواهران طلبه این مدرسه، به نوعروسان شهرستان الشتر خبر داد .

اکرم قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ارائه مهارت های زندگی برای تشکیل خانواده و موفقیت در نقش همسری بسیار اهمیت دارد، گفت: در این راستا اساتید و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر مشاوره های فرهنگی و خانوادگی را تحت عنوان طرح «حیات طیبه»به نوعروسان ارائه خواهند داد .

وی در ادامه از اجرای طرح قرآنی ثقلین ویژه دانش آموزان دختر شهرستان الشتر خبر داد و بیان داشت: این طرح نیز با هدف آموزش روخوانی،روانخوانی و مهارت های زندگی بصورت داستان با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) و همچنین بازی های فکری برای دانش آموزان پیش دبستانی تا پایه هشتم در طول دوره تابستان، زیر نظر خواهران طلبه برگزار خواهد شد .

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در ادامه با اشاره به اینکه در طول دوره تابستان فعالیت های هنری نیز برای طلاب و عموم بدون محدودیت سنی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: طرح تابستانه هنر انگشت با هدف آموزش هنرهای عروسک سازی و بافتنی تابستان، در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر برگزار خواهد شد .

قنبری در پایان با اشاره به فعالیت تبلیغی مستمر خواهران طلبه و مبلغ در جامعه، گفت: فعالیت تبلیغی خواهران باید با اخلاص و سعه صدر صورت گیرد تا شاهد تعمیق باورهای اعتقادی و استحکام بنیان خانواده در جامعه باشیم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha