جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زب

حوزه/ تجمع بزرگ «حجاب، میراث کهن» در راستای تبیین و حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان شهدای معترض به قانون نحس کشف حجاب رضاشاه در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مرضیه ابراهیم‌آبادی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم با اعلام این خبر گفت: تبیین گفتمان ولایت و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و بخصوص تکریم ارزش‌های حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف بسیج جامعه زنان است.

وی به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری پویش‌های مردمی و نشست‌های تخصصی در این هفته موردتوجه قرار گرفت و علاوه بر این برنامه‌ریزی‌های لازم برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیز صورت گرفت.

ابراهیم‌آبادی برگزاری تجمع بزرگ «حجاب، میراث کهن» را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: این تجمع به‌پاس گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان شهدای معترض به قانون نحس کشف حجاب رضاشاه در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم افزود: این مراسم از ساعت 18 امروز به‌صورت خانوادگی در مصلای قدس شهر قم برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود مردم ولایتمدار قم حضور گسترده‌ای در ای مراسم انقلابی داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha