جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش کریمه اهل بیت

حوزه/ همایش کریمه اهل بیت(ع) همزمان با دهه مبارک کرامت برای خانواده طلاب و مبلغان مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، همزمان با دهه مبارک کرامت و گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) همایش کریمه اهل بیت(ع) ویژه خانواده‌های طلاب و مبلغان مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در این همایش ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت، اظهار داشت: نقش طلاب در رويكرد دينی جامعه به ويژه نسل جوان غيرقابل انكار است كه نمونه آن را در شكل‌گيری انقلاب به رهبری امام خمينی(ره) و در ادامه در دوران جنگ و پس از آن با رهبری‌های داهيانه مقام معظم رهبری شاهد بوديم.

وی ترويج انديشه‌های امام و تحقق منويات رهبری خصوصا گام دوم انقلاب را از وظایف ضروری طلاب و مبلغان دینی دانست و تلاش و همت مضاعف در این عرصه را دو عنصر موثر برای موفقیت معرفی کرد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب علیه نوجوانان و جوانان کشور، نقش طلاب و روحانیون در خنثی کردن این توطئه ها را حیاتی دانست.

حجت‌الاسلام محمودی دیگر سخنران این همایش بود که به ارائه مطالبی درباره ارتقای مهارت های زندگی پرداخت. مولودی خوانی، برگزاری مسابقه و اجرای برنامه برای کودکان از دیگر بخش های این مراسم بود.

این مراسم با مشارکت مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی و  فرهنگ سرای بزرگ الغدیر شهرداری تبریز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha