پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 498704
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
طرح هم‌اندیشی با معمرین حوزه علمیه

حوزه/ طرح هم‌اندیشی با معمّرین حوزه علمیه استان یزد جهت بررسی مشكلات اجتماعی و استفاده از نظرات و پیشنهادات و تجربیات معمّرین حوزه علمیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، طرح هم‌اندیشی با معمرین حوزه علمیه استان یزد جهت بررسی مشكلات اجتماعی و استفاده از نظرات و پیشنهادات و تجربیات معمرین حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی‌راد، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: به پاس قدردانی از یك عمر مجاهدت علمی و تبلیغی معمرین و با عنایت به تجربه گرانقدر این عزیزان كه سال‌های زیادی را در ترویج مكتب اهل بیت (علیهم‌السلام) صرف نموده‌اند اولین جلسه هم‌اندیشی با معمرین روحانی استان یزد برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان افزود: در این جلسه حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد گزارشی در خصوص تعداد و وضعیت مدارس علمیه و كادر و طلابی كه مشغول به تحصیل هستند ارائه داد.

حجت الاسلام حسینی‌راد افزود: مدیر حوزه علمیه استان یزد با تأكید بر لزوم قدردانی از زحمات و تلاش‌های معمرین كه به عنوان سفیران هدایت در جامعه تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند بر لزوم استفاده از نظرات و تجربیات این عزیزان در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و تهذیبی تأكید کرد.

 معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در ادامه با بیان اینكه این جلسه به عنوان اولین جلسه هم‌اندیشی با معمرین برگزار شد خاطرنشان كرد: در این جلسه 10 نفر از روحانیون با سابقه زیـاد در امر تبلیغ و ارشاد جامعه حضور داشتند و مصمم هستیم این جلسات به صورت مستمر و با حضور كلیه معمرین برگزار شود.

حجت ‌الاسلام حسینی‌راد در پایان با اشاره به استقبال معمرین از برگزاری جلسه مذكور اظهار داشت: روحانیون حاضر در جلسه ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بر رعایت معنویت و اخلاص در حوزه‌های علمیه تأكید و خواستار ادامه جلسات با حضور مسئولین حوزوی و سایر معمرین شدند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha